torsdag 8. januar 2009

Trøtt og sliten i dag!

 

Har egentlig ikke vært noe særlig kjedelig dag i dag. gjort litt av hvert egentlig, venter egentlig på at jeg skal orke og begynne og vaske. egentlig tror jeg venter med det til i morgen .. har jo tid til det da.

Harald kom og sa vi skulle ha prøve i  intervaller og rytme.. det gikk greit med rytmen men ikke så veldig med intervallene, jeg er vell en tone over eller unner på svarene mine.. INTERVALLER ER NOE DRITT !!!!!!!

Vi har fått proTools 8 i Studio nå, de sier det samme som 7’ern men ett annerledes utsende og mye mer plugs og morro.. gleder meg til og sette meg ned og jobbe med ett prosjekt, mulig jeg gjør det nå til helga, har en solo låt som jeg sitter og jobber med som hadde vært kult og bli ferdig med !

IMG_3154

 

Før jul tok Jan Erik noen studiobilder av meg. de blei faktisk ganske bra. han er en veldig veldig dyktig fotograf!

Takk Jan Erik.

Nok for i dag.. kos dere videre

BT

Ingen kommentarer: